Subject: FW: 11116 JJT märkused
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Feb 2024 08:40:48 +0200

Palun reg

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 20, 2024 3:18 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: RE: 11116 JJT märkused

Tere

Saadan täiendatud projekti ülevaatamiseks, projekti failid asuvad lingil:

https://www.dropbox.com/scl/fo/rh9ovp884c0i3faxvbcs0/h?rlkey=oedmnjvkgivic
r62pqkf4aq1n
<https://www.dropbox.com/scl/fo/rh9ovp884c0i3faxvbcs0/h?rlkey=oedmnjvkgivi
cr62pqkf4aq1n&dl=0> &dl=0

IKÕ plaanide muutmist teeksin peale TVkaabli lõplikku asukohta.

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

Harku vald 76917

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Sunday, February 11, 2024 9:44 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: 'Indrek Brandmeister' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 11116 JJT märkused

Tere,

Edastan tähelepanekud ja märkused:

1.	Geoalusel ei ole tähistatud teepeenar, kuid vajab tähistamist,
kuna teepeenar on tee element ja teepeenar kuulub ühise sõiduraja (2-1)
tähistuse korral liiklusruumi. Sõidukite ühise sõiduraja puhul on teekate
kitsas ja möödasõiduks kasutatakse teepeenart.
2.	Vahe tee lahendus täpsustada arvestades varemprojekteeritud JJT
lahendust, projekti väljavõte,  koostaja ja number allpool tooduna.

Varemprojekteeritud lahenduse tellija on Saue Vallavalitsus. Lahendus
vajab ühtlustamist/kokku viimist/sidumist vastavalt KOV suunistele.
Informeerime, et Vahe tee riigi põhimaantee poolne ühendus suletakse
vastavalt kehtivale teemaplaneeringule.

3.	Seletuskirjas muuta lauset demonteeritavate
liikluskorraldusvahendite kohta: Need tuleb utiliseerida, sest tee
valdajal ei ole kohti, kus selliseid vanu asju hoida.
4.	Muuta lisatahvlitel sõna „teeületuskoht“ ära sõnaks „ÜLEKÄIK“ sest
nii saab seda suuremate tähtedega tahvlile kirjutada, mis muudab märgi
liiklejatele loetavamaks.
5.	Milline on bussiooteala konstruktsioon, tähistada ristlõikel.
6.	Seletuskirjas täpsustada, kas rajatakse uusi mahasõite rajatakse.
7.	Mis sai postkastide ümbertõstmisest?

8.	Tehnovõrkude (valgustus) osa riigitee tee piirides, teemaal ei
vasta TRAMi kehtivatele Nõuetele, soovitav on sellega tutvuda, juhis
manuses.

1.	Valgustusmastide kaugus katte servast vastavalt kehtivale PN §11
lg 7.  Kanda plaanilahendusele mastide omavaheline kaugus sõiduteel
teeületusel.
2.	Riigitee alusel maale valgustuse kaabli kavandamisel tuleb kaabel
viia riigitee piirile. Haljasalale paigaldamisel on kaablikaitsetoru 750N,
kontsuktsioonidesse paigaldamisel 1250 N. Valgustusjoonisel viidatakse
ainult kaitsetorule 750 N. Esitada katete taastamise joonised vastavalt
TRAM nõuetele.
3.	Plaanijoonisel puuduvad puurkaevikute asukohad (ka tingmärkides)
koos vajaliku teabega(Nõuded p2.4.; p3.7.)
4.	Puudub ristlõikejoonis tehnovõrgu ristumisel riigiteega koos sinna
juurde kuuluva teabega, puurimise pikkus, sügavus,  puurkaevikud jne
(Nõuded p2.4; p3.7.; p3.8; Nõuded Lisa 3).
5.	IKÕ plaanid on edastatud ülevaatamiseks maade osakonda. Märkuste
korral edastan esimesel võimalusel.

9.	Valgustusarvutustega seonduv on edastatud ülevaatamiseks
elektriinsenerile, kas arvutused on projekti koossseisus. Vajab
täpsustamist.

Küsimuste korral palun võtke ühendust.

Tervitades,

  Krista Einama

  Peaspetsialist

  Projekteerimise osakonna

  kooskõlastuste üksus

  tel 5862 7026